onöjd men med nytt nagellack.

just nu är jag bland de onöjdaste människor som finns.
dock med nytt nagellack från sin sambo.
nagellacket heter "i think in pink" och gör mig lite gladare.
färgade håret på salong för första gången i mitt liv.
ville ha så likt min naturliga hårfärg som möjligt, orkar inte just nu avgöra om det är det eller ej.

skolan går lite grann åt det käppräta åt helvete för tillfället.
det enda som genuint lyser upp skolan är min kära vän som ger mig kramar av kärlek.

klarar inte av att äta någonting mer idag och inser smått att det är påväg så utför med ätstördheten så jag vill bara nonchalera det.
nonchalera att vi nyss var i affären för att köpa något litet snacks på kvällskvisten och jag med gråten i halsen inser att jag inte kommer att klara av att äta någonting utan att kräkas upp det och då kan det lika gärna vara.
vi lämnar affären med en snickerglass till sambo och en snusdosa till mig som antagligen innehåller massa kalorier som jag inte orkar tänka på.
plus att jag känner en begynnande halsbränna, tror jag det kallas.
antagligen på grund av stress och dåliga matvanor.

som ett sista kantsnött hörn så måste jag sluta i dbtn och hos min psykolog för att jag inte kommer att hinna med det. men hur ska jag egentligen prioritera?!

men jag har i alla fall ett nytt nagellack i underbar färg och det är en bra sak.

Kommentarer
Postat av: little j

jag blir så nyfiken på vem du är egentligen. du känns så bekant.

2010-08-31 @ 11:39:55
Postat av: argsintamy

sv: ja, vi kanske känner varandra;)

2010-08-31 @ 22:47:09
URL: http://argsintamy.blogg.se/
Postat av: little j

tänk om?! världen är alltid så sjukt liten, så det skulle inte förvåna mig. :)

2010-09-01 @ 07:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0