rensat i garderoben - nu till salu

vi har köpt en ny garderob och jag har rensat som en tok!
många fina plagg som jag tycker om men som jag inte tycker passar mig längre.
alla plagg är i storlek 34-36, xs-s, som jag nu säljer.
vid intresse/frågor, kommentera inlägget eller maila mig: [email protected]
 
 
randig lång luvtröja från Jenny Hellström
100:- + frakt
 
rutig klänning, svart & brun från H&M, storlek 36
50:- + frakt
 
 
rosa klänning med blommor från BikBok, storlek S
50:- + frakt
 
svart klänning med rosa rutor, dragkedja på framsidan
från Resteröds, storlek XS
100:- + frakt
 
svart klänning, vita hjärtan och fransk text från Monki.
fikor i sidan, dragkedja i ryggen.
50:- + frakt
 
storrutig klänning från Resteröds, storlek XS
stora svarta knappar bak.
100:- + frakt
 
ljusrosa/beige, paisleymönstrad klänning från Monki storlek S
50:- + frakt
 
oversized klänning från Monki storlek XS/S
50:- + frakt
 
svart kjol från H&M. svart glansig innerkjol. 
50:- + frakt 
 
 
ljus "jeansaktig" klänning från H&M, storlek 36
50:- + frakt
 
lila klänning med figurer från 10 feet, storlek XS
100:- + frakt
 
svart babydoll-klänning med vita detaljer.
100:- + frakt
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Tack snälla =) Ja det är underbart att må bra igen så jag njuter av allt sånt som man brukar ta för givet =)
Kul att köpa en ny garderob. Skulle jag med vilja göra men ekonomin sätter stopp, men någon gång kanske =)
Kram

2014-02-19 @ 08:59:00
URL: http://www.mariamalmgren.se
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Fina kläder, speciellt den svarta kjolen. Synd att jag inte har några pengar.

Kram

2014-02-28 @ 11:37:01
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: Eriiza

Hej!
Har inte skrivit på väldigt länge, senast i november,
så försöker komma ikapp allt, bl.a kommentarer och andras inlägg!
Har nu skrivit kort om vad som skett sedan dess! =)

2014-03-13 @ 17:02:31
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: emma

Bra & Fin blogg :)

fina kläder!

2014-04-30 @ 12:07:44
URL: http://emmiisliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0