sextonde november - ger mig en bra dag

gårdagen.. felstavat inlägg, skylla på vita tabletter eller stavningsfunktion i telefonen. 
 
i dag... seg med mycket snoozeande, hittade inget kaffe!! stack i alla fall iväg och tränade lite kondition samt lite funktionell styrka. 
kände mig jättesvag. skylla på vita tabletter, uppkräkt sushi dagen innan eller bara klen.
sen efter en dusch och lite riskakor gav jag mig en yogatimma.
kom in i chakrasana, hjulet. har inte gjort den positionen men jag vågade trycka ifrån med händer och fötter och det kändes väldigt bra. styrkan att trycka ifrån och komma upp.
det ska jag leva lite på nu. 
 
älskling slutar snart och jag har sagt att älskling får helt och hållet bestämma vad eftermiddagen bär hän
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0