tolfte maj - träning träning träning

har nu styrt upp min träning en aning!
fått ett tre dagarschema av min pt som ska repeteras. igår hade jag chins på schemat och det var helt underbart! längesedan jag körde egen gymträning och det är ju det jag behöver!
kände mig starkare än någonsin efteråt och fick verkligem kontakt med mina muskler!

allt handlar om kontakt!! det är något jag tjatar om men det är så sant!
det handlar inte om hur mycket du trycker på stången, har du ingen kontakt spelar det ingen roll, då kan det göra mer nytta med egen kroppsvikt bara du får kontakt.
 
så nu löser träningsvärken av varandra och det är skönt.
sen ska nog både älskling och jag fara till ett gym vi inte brukar vara på. det är något jag tycker är väldigt roligt, roligt söndagsnöje!
 
så har jag, även detta på min pts inrådan börjat med omega-3 och kalciumtillskott. oljan var jag förbannat skeptisk mot men efter en liten föreläsning att det är mycket viktigt med den träning jag gör så vart jag skrämd till att traska iväg till apoteket och införskaffa tillskott.
 

Kommentarer
Postat av: Danni,

Dina inlägg är alltid så peppande!

Svar: åh tack! :)
argsintamy.blogg.se

2013-05-12 @ 14:34:26
URL: http://captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0