tjugoförsta - omstart som jag vill tro på

lilla puppc ligger nu i mitt knä.
jag försöker hitta lite lugn.
har en stor utmaning nästa måndag och ska hitta inspiration till ett yogaflöde. ska även hitta tilltro till mig själv och ha ett öppet hjärta.
deltog på ett rent yogapass igår och det kändes att det var alldeles för längesedan jag gjorde det.
jag vill ge mig mer utmaning för mer resultat!
 
nu börjar jag om och det ska bli allvar.
har beställt från fitnessguru och vill ta mig själv på allvar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: W

Hur länge har du hållit på med yoga?

Svar: kanske runt 10 år, mer eller mindre.
argsintamy.blogg.se

2013-05-21 @ 16:24:14
URL: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0