tjugoåttonde maj - stor brist på pratyahara

sitter fortfarande i morgonrock.
kom inte iväg till morgonträningen utan gick upp och la mig på soffan.
kroppen är tung och lite öm. huvudet är tyngre och ledset.
 
första yogaklassen igår.
det var en person som jag inte vill skulle komma.
så vem kommer in genom dörren om inte denne person.
drog ur mig all energi och gav bitchblickar till höger och vänster.
 
ville inte att denne person skulle påverka mig så mycket men jag lyckades inte bortse utan blev hämmad och ångestfylld.
 
idag vill jag helst bara vara kvar hemma med puppc. men borde träna på lunchen, mindre än två timmar kvar. ska jobba i eftermiddag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0