tjugotredje mars - tentamen

var på yoga i 38 graders värme igår eftermiddag.
välgörande och välbehövligt.
kom hem och ville bara krypa ned i sängen och somna skönt.
men jag skulle plugga så det vart inget med det.
jag har en känsla att skulle jag gå på detta regelbundet så skulle jag bli en mer harmonisk människa, det hade varit intressant att se..
 
jag har slarvat och varit ouppmärksam.
så tvingade mig att hålla mig vaken så jag kunde plugga, för idag är det tenta.
 
jag har halvt panikpluggat hela morgonen, steg upp 5.30 för att effektivisera.
druckit min första kopp kaffe som nog snart bli en till.
 
är nervös för jag vill så gärna klara den, känna att detta är mig grej.
tillhörighet.
 
värsta scenariot är att få tentan i handen och inse att om jag bara hade läst lite mer om det eller det så hade det gått bra.
 
men nu ska jag fokusera, läsa på lite till, gå igenom. det känns ju som att jag kan detta men ändå inte.
 
beroende på hur lång tid jag behöver blir det kanske ett träningspass efteråt.
annars så är min rygg väldigt mör. har försökt lägga in någon vila denna vecka men det har gått mindre bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0