sjätte mars - inte blir väl jag sjuk nu?

jag klarade av gårdagen!!
 
nu däremot ligger jag i soffan. älskling fick hjälpa mig ut hit. jag har värk i hela kroppen, influensavärk!!
ingen feber så det kanske inte behöver vara något..?
det är ju typsikt att jag har dbt imorgon som jag nojjar över, nojjar över att jag inte kan "sjukanmäla" mig utan måste betala oavsett då det är en tolvtimmarsregel.. hur kan man ha det??
betyder det att jag ska gå i alla fall och smitta ned alla andra då eller vad?
 
jaja, jag behöver ju inte måla fan på väggen än.
 
ska försöka sova igen, slötitta på tv tills jag tröttnar och lukta på puppc som håller mig sällskap här ute.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0