fjortonde mars - jobb dag

mindre roande dag med massa jobb. ingen träning.. fast jag kan tänka mig att kroppen kanske eventuellt behöver en liten vilodag.
fått min rygg knäckt idag, min bröstrygg var galet stel och knäppte och hade sig. min kropp börjar hamna i obalans i och med min träning. men det är skönt att märka att det händer något i alla fall!
imorgon blir det morgonträning, kanske cykling och sedan ska jag äntligen på yoga i 38 graders värme!
men just nu ska jag bara genomleva den lilla tid av arbete som är kvar. sedan hem och pussa puppc!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej finis <3
Hoppas du får en bra dag.
Kramkram

2013-03-19 @ 12:01:28
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0