tredje juli - kanske är det bara sommaren

jag gör min egna spellista. min spellista med musik som jag tycker om.
ingen musik som har med jobbet att göra, inget med koreografi.
min musik som jag tycker om just nu.
det är svårt. har fått ihop en låt.
 
jag har vuxit ur så mycket kläder i garderoben och så mycket musik i min ipod.
klyschig och dan känner jag mig när jag känner mig förvirrad och vet inte vem jag är längre.

mina ärr har bleknat och den smala kroppen är muskulös. tiderna med massa tabletter och blod är borta fast ändå nära. den ätstörda hjärnan jobbar för fullt mot en kropp som bara blir större. har jag tappat kontrollen helt?
inga bilturer fullt av skuld, ångest och handduksinlindad arm.
saknar tiden med en snus under läppen och en kopp kaffe.
en tid då manusläsning var en del av jobbet.
nu försöker jag inspirera människor och få dom att må bra.
men nu kan jag inte sluta tänka på hur jag själv mår?
 
jag har gift mig med den jag älskar.
jag har en underbar von katt.
jag har världens finaste puppc.
tak över huvudet och ett jobb.
fast nu verkar jag ha tappat bort mig själv helt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0