tolfte januari - ska egentligen öva

slut på dag 2.
mitt bekräftelsebehov är så enormt. men jag jobbar på det. man ska vara, trygg i sig själv som det heter.
 
nu skriver jag läxa och övar.
 
utbildaren sa att jag såg något i stil med, bekymrad ut. vad ska jag svara på det.
jag har varit sjukskriven i två månader för jag orkar inte med mig själv, orkar verkligen inte med mig själv tillsammans med andra och så ska jag på utbildning, fara med tåg och bo på hotell.
ja, det är vad man ska säga, en aningens lite påfrestande.
jag har väl inte kommit fram till mitt glada jag igen efter denna dippen.
jag känner mig fortfarande djupt försvunnen i mina tankar emellanåt på ett sätt som syns.

har inga tankar på att få i mig någon middag, inte hungrig. trots att huvudet börjar bli tungt och göra ont.
 
 
det är fruktansvärt tungt att inte vara sjukskriven nu. att inte ha några måsten, möten med andra människor och behöva leverera.
men hur länge ska jag vara sjukskriven för att känna mig redo för det?
 

Kommentarer
Postat av: inzi

Hej
Titta in hos oss och hör av dig om du vill gå med.
kram

2013-01-13 @ 06:03:38
URL: http://www.sistersheavilyarmed.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0