tjugosjunde januari - trött

är så trött. tvingade puppc att ligga kvar i sängen för jag orkade inte att stiga upp när älsklig for till jobbet.
nu ligger puppc kvar och jag är tvungen att stiga upp efter ett antal tryckande på snooze.
 
har galen träningsvärk i triceps. tänkte jag skulle köra lite marklyft men kroppen behöver nog slippa det om jag ska klara av passet imorgon. får se hur det känns senare.
 
i fredags sa min chef till mig att jag måste börja jobba 100% för chefen kan inte leta efter två vikarier då en kollega ska byta tjänst i mars.
när chefen sa detta sa jag inte så mycket, men när jag kom paniken och jag vill inte ha den pressen. innan var chefen väldigt förståelig och allt skulle ske i min takt. nu är detta som bortblåst.
 
nu har för många knäckebröd åkt ned i magen innan det blir dax att ta plats på yogamattan.
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en bra söndag vännen.
Kram

2013-01-27 @ 10:06:04
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0