sextonde januari - hallå rösten

var inte bra efter body pumpen, halsen svullnade upp.
så gårdagen försökte jag ta det lite lugnt med body balance efter jobbet.
i natt vaknade jag och hade jätteont i halsen, igen!
jag vet att jag nämnt ordet hopplöst innan med förkylningen men nu börjar det bli helt vansinnigt.
 
ska straxt iväg till jobbet, sjunga upp så jag inte låter helt bedrövlig, vet inte om jag kommer att lyckas.
 
sedan blir morgonen inte bättre av att annika sjöö är i nyhetsmorgon heller.. ingen vacker syn..
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hittade din röst. Den såg så ensam och vilsen ut så jag tog hand om den. Ska jag skicka tillbaka den?? ;)
Kram

2013-01-16 @ 16:38:44
URL: http://mariasvardag.webblogg.se
Postat av: Maria

Faxad och klar. Hoppas den hinner komma fram tills imorgon =)
Kram

2013-01-16 @ 17:40:02
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0