första januari - tvåtusentretton

dricker nu mitt äckliga men ack så nyttiga te så jag blir frisk!
om jag inte blir frisk av detta så har jag i alla fall två skärsår efter att ha tillagat detta.
man får vara glad för det lilla, som man säger.
 
lilla puppc klarade raketerna bra halvsov med filt över öronen.
dock så var ju grannens fest mindre rolig. det är så jag vill kolla lediga lägenheter..
det var som ett helt hockeylag som skulle lufta sina testosteronfyllda röster och alla fåniga brudar som inte fattar att ingen vill lyssna på dom så det hjälper inte att skrika i falsett.
 
stackars älskling har knappt fått sova någonting som var iväg tidigt i morse för att jobba.
 
nu när jag ändå är inne på denna bittra stig så kan jag nämna mitt hat mot alla dessa nystarter. man ska sluta röka för att det är nytt år, börja träna och bla bla bla..
jätteroligt för dom som lyckas och blir nöjda.
men alla dessa som ska fylla gymmen och vara i vägen för att sedan droppa av och tröttna, gnälla och klaga.
antingen tränar du eller så gör du det icke.

jag som har träning som livsstil, förutom nu för jag är förkyld på livstid, ser dessa människor komma varje dag i till gymmet, dra i lite maskiner, gå baklänges på crosstrainers och slögå på löpbanden tills det tillslut bara ebbar ut för det här var ju inte roligt och resultaten uteblir.. nej, det blir väl inte roligare än vad man gör det till.
 
ja, nu lägger jag av..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0