första januari - ingen bra start

bitterhet blev till ilska, ilska till frustration.
tillbaka på ruta ett.
jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv.
känns dumt att ha skaffat hund för jag känner mig låst, kan inte bara försvinna.
 
nu har jag varit sjukskriven i två månader, tanken är att jag ska börja jobba nu i januari.
men jag har inte fått något schema av min chef. chef skulle maila schema men har icke gjort detta.
så antigen smsar jag chef och frågar, vilket inte känns jättekul att störa när chef är ledig och så.
vad jag förstår så är jag tyyyp skriven på schemat men ingen har sagt till mig.
så på torsdag är det meningen att jag ska jobba heldag.
så andra alternativet är att skita i att dyka upp på jobbet, ingen har ju sagt något till mig. 
dock så känns inte det helt rätt. jag har ju ett eget ansvar. men har inte chefen ett ansvar att ge mig mina jobbtider?
 
älskling och jag är osams oxå.
älskling tycker jag är för arg och dum. att jag borde hålla käften och reducera bort mina känslor.
 
jag orkar inte. huvudet svämmar över.. jag vill ta bort mig själv ett tag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0