elfte januari - vad gör jag här egentligen?

jag är iväg på utbildning.
sitter allena på hotellrummet.
känner mig galet ensam och vilsen.
jag tycker att det är stor press på mig, att jag ska klara av detta. vad händer då om jag inte gör det?!
utbildaren var noga med att säga att vi inte ska värdera och prestera, då hör jag inte ordet inte, jag ska värdera och prestera.
 
just nu måste jag bara få vila litet, sedan får jag öva, öva och öva.
 
för första gången är jag utan min puppc, det gör fruktansvärt fånigt ont. jag började gråta när jag skulle fara och säga hej då till puppc.

ibland får jag för mig att han är med mig i rummet. reflexen om att kolla vad puppc gör sitter i.
då känner jag mig knäppare än vad jag är.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande. Vad är det för utbildning du är på??
Kram

2013-01-12 @ 09:30:21
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0