tjugotredje februari - solen gick i moln när jag gick ut

igår var det personalfest och jag tog mig i kragen och deltog.
men jag hade sannerligen hellre jobbat.
ångrar så att jag var med.
drack till och med lite öl, för att det är gott. men endast tomma kalorier och alkohol ska inte intas med min medicin. men just nu är det dom tomma kalorierna som stör mig.
"kan" inte gå in på detalj men när jag skulle gå så var det en kollega som skrattade mig rakt upp i ansiktet, bokstavligen för denne förstod inte bättre. mina resterande kollegor satt bara och såg på.
jag gick och fattade inte riktigt vad som hände, men när jag ser denna kollega igen som skrattade kommer det inte vara falska leendet från mig igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Some people needs a high-five
In their face
With a chair

Hoppas hen och de idioter som bara tittade på råkar illa ut. Karma is a bitch bitches

2013-02-28 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0