tionde februari - jag är så förbannat tråkig

1. Vad heter du? argsintamy
2. Vem fick du dessa frågor av? maria
3. Hur gammal är du? lite för gammal men ändå ung
4. Är du romantisk? om jag lägger den sidan till
5. Hur lång är du? 169 cm kanske
6. Vilken ögonfärg har du? gröna
7. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
8. Vilka städer har du bott i? bla bla bla
9. Tycker du om kaffe? denna himmelska lilla böna som blir till en sådan underbar dryck!
10. Tycker du om att mysa/kela? alltid med puppc & von katt!
11. Kan du några andra språk än svenska? ja
12. Har du någonsin åkt ambulans? ja, men minns icke detta
13. Vad har du för ringsignal? bara någon pling ring grej, aldrig bytt
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? von katt & puppc
15. Kan du byta olja på bilen? om jag måste skulle jag kanske eventuellt klara av detta
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej
17. Vad är det bästa som hänt dig? försöker leva i nuet
18. Vad är det värsta som hänt dig? försöker leva i nuet
19. Har du varit med i tidningen? ja
20. Har du någon piercing? ja, fast inga smycken i längre.
21. Civilstånd? gift
22. Hur bor du? hyresrätt
23. Vilket är ditt drömjobb? det jag känner att jag kan utvecklas i och inte känna att hela världen passerar mig
24. Vad har du haft för husdjur? just nu har jag puppc, von katt och pippi
25. Vad arbetar du med idag? service kan man säga
26. Kan du åka slalom? det har jag aldrig testat
27. Vad har du för utbildning? lite av varje
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? eeh.. har just nu skön pump i kroppen efter förmiddagens träning men nöjd?
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? allt går att förändra?
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? det vet inte jag
 
jag är väldigt tråkig men nu är det gjort maria!
nu vart jag kaffesugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0