artonde februari - massa yoga

hela helgen, fredag, lördag och söndag har varit massa yoga!
då menar jag massa, så det är ingen superskön känsla i kroppen idag.
fast en ganska skön känsla i själen.
men musklerna är lite ömma och stela. magen har satt fart och vill inte lugna sig efter alla asanas.
men det känns ändå bra fast jag är sliten.
 
nu på lunchen blir det body pump, får se hur detta kommer gå. det är i alla fall annan typ av träning.
 
jag har slarvat och inte fyllt i varken dagbokskort eller matkorten och redan imorgon ska jag till psyk igen. men jag får dra mig till minnes och skriva ned i efterhand.
 
nu vill jag ta tag i min vikt. jag vill väga mig och se vad det står och sedan ha något att utgå ifrån.
dock så "bygger" jag muskler när jag tränar så det lilla smarta i min skalle vet att vågen är ett dåligt instrument men "sjuk"huvudet säger något annat.
älskling har börjat med något mat- och träningsschema idag. det är fruktansvärt triggande men älskling förstår inte det.
jag tycker det känns konstigt när det börjar ätas knäckebröd med keso på när jag aldrig tidigare sett detta förekomma, när älskling stoppar ned philadelfiaost i korgen..
förvirrande och ångestframkallande men jag får se det positivt att det får mig att äta mindre.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Duktig du är!
Vad är det för matschema han ska följa? :)

Svar: tack :) jag vet egentligen inte, jag har inte velat kolla hur schemat ser ut :/ men jag antar att syftet är att tajta till och stärka upp..
argsintamy.blogg.se

2013-02-18 @ 23:45:30
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0