elfte december - och så har jag inte hunnit/prioriterat se julkalendern idag

vet inte vad jag ska skriva och inte.
 
ska straxt iväg och fixa fransarna. för det är så jag prioriterar i livet, just nu. 
 
i måndags hade jag någon 24 timmars feber men nu är det som bortblåst. 
 
rörde en äldra dam nästan till tårar då hon insåg hur mycket hon saknat yogan. 
 
min nya yogamatta luktar mindre "ny" nu men jag upplevde den en aning hal idag, kanske går över.
 
spelar simpsons tapped out på telefonen för att få leva i nuet i en fantasivärld.
 
nej, det blir ingen dbt idag för jag ska ju fixa fransarna sa jag ju. det handlar om prioriteringar och att inte vilja bli behandlad som en mindrevärdig med personlighetsstörning,
 
jag har tagit upp med älskling om julen. att inte fara till svärföräldrarna till jul. det gick inte bra. jag mår inte bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

JAg hoppas att du mår bättre sen du skrev det här...
Massa kramar

2014-01-05 @ 06:11:40
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0