tredje april - omsluter mig av positivitet

det har varit påsk och jag har varit härligt ledig tillsammans med familjen!
har varit väldigt avslappnande och energigivande trots att jag varit tråkigt förkyld och är fortfarande.
 
nu känner jag mig helt jättebortskämd!
sitter i soffan med älskade finaste puppc och en kopp kaffe!! morgonen hade inte kunnat bli bättre!
 
snart ska jag dock iväg på dbt men det är senare och inte nu.
 
älskar detta ljus som infinner sig, solen och värmen smyger sig sakta men säkert på!
 
'


någon annans lilla puppc
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är okej att vara lite bortskämt ibland...eller rätt ofta =)
Kramkram

2013-04-03 @ 17:25:08
URL: http://www.mariamalmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0