tionde april - det blir då inte bättre

nu förstår jag varför all denna ångest och nedstämdhet, jag fick precis min mens...
jag blir nästintill suicidal varje månad i samband med mens...
 
jag gick ut och sprang, kanske sammanlagt 3 minuter... kallt som satan och skorna kändes skit.
så kom hem och körde lite stjärt i form av höftlyft och utfall.
 
nu gör jag lite lunch bestående av matvete och kidneybönor som jag ska få i mig i bilen till dbtn efter bodybalancen.
 
är osams med älskling oxå för att jag är ett mensmonster kanske...

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Fy... Stackare.. _=(

2013-04-10 @ 13:59:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Marie

Vet inte hur det känns för dig, men jag känner väääääl igen mig...

Svar: jag vågar inte ens säga att jag har mens för jag är nojig att mina känslor och tankar inte ska tas på allvar då... har du något tips för att inte "vilja dö varje månad"? <3
argsintamy.blogg.se

2013-04-11 @ 10:03:30
URL: http://marytheory.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0