nionde april - mer ångest och jag får skylla mig själv

nej, nu blir det inte så bra.
jag ska nu vara redo och klar att fara med puppc till bäbisvakt, sminkad och påklädd.
i verkligheten sitter jag i soffan med en kopp kaffe i mjukisbyxor, sliten t-shirt och flätan jag sov med i natt.
har fått ta min nödtablett som älskling lagt i en kaffekopp i stringhyllan.
jag har ringt och ljugit för en sjuksköterska på psyk och sagt att jag blivit inringd till jobbet och att ingen annan kan ta tiden. jag har fått smsa bäbisvakten att jag inte kommer komma iväg idag.
 
ångesten blir ju bara värre, såklart..
 
älskling är i skolan och skriver tenta.
 
måste samla mina krafter, skärpa mig inför att jag ska jobba på riktigt i eftermiddag.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

tack finis. Hoppas att du mår lite bättre <3
Kram

2013-04-09 @ 10:04:05
URL: http://www.mariamalmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0