fredagsmorgon - cyklat och planera

lyckades ta mig upp tidigt imorse, ta mig till gymmet och cykla igång kroppen!!
lyckades dessutom vika ihop lakan, dricka kaffe med en skät mjölk och diska innan.
 
nu har jag ätit frukost och ska straxt göra mig redo för jobbet. kort dag, tyvärr.
 
igår skrev jag med älskling på fejjan.
jag skriver:
kan jag inte få en bäbis eller vovve snart? heart
älskling svarar något i stil med att vi kan ta det sen.
ta det sen, alltså tala om det sen!!??
det är inte ett nej i mina öron!!!
 
det har nu skett, älskling har ändrat sin inställning och vi har börjat planera!
sakta med säkert framåt.
nej, vi vet inte vad hyresvärden säger om saken än, men det är ett steg påväg.
det är alltså vovve det är tal om.
jag har tittat på kennlar hela morgonen nu.
 
nu börjar jag tvivla på att jag ska gitta med..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0