torsdagsmorgon - marklyft ska bli mitt bästa lyft

gårdagen efter jobbet kom jag hem och somnade brutalt och väcktes när det var dags för dans.
idag hoppas jag på lite träning efter jobbet.
kallt som skam ute och näsan känner sig förkyld.
men ryggen behöver stärkas upp!
detta ska göras genom den eminenta övningen marklyft!
denna för mig skräckinjagande och ryggknäckande övning ska nu bli min bästa vän.
vi får väl se.
borde ta före bilder, innan marklyft och sedan se om det hänt något på någon månad eller två.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gav ångesten en riktig omgång så den satt som ett frimärke i väggen :)
Hoppas det går bra med träningen, duktig du är =)
Kram

Svar: bra jobbat!! värdesätt alla dom gånger högt!! du är grym! träningen känns som den börjar arta sig lite i alla fall :) tack!
kram <3
argsintamy.blogg.se

2012-10-11 @ 09:03:17
URL: http://mariamalmgren.blogg.se
Postat av: Eriiza

Haha, jodå, migränen hälsar på hos mig idag också! ;D

2012-10-11 @ 16:36:11
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0