onsdagsmorgon - paranteser

nu är jag på jobbet. när jag ler så avslöjar ögonen att jag är trött.
dom svider och är röda, kom inte nära.
 
dricker min andra (tredje) kopp kaffe.
 
har jobbiga tankar i skallen som skrämmer mig.
 
jag ska jobba dom jobbiga passen jag har framför mig nu i ca två veckor.
jag ska(vill) fixa licens i en utbildning innan valp kommer.
jag ska inte (fast vill) skärma bort mig från från världen.
jag ska vara glad, min valp växer och växer, får snaaart flytta in.
jag ska vara glad att jag har jobb.
 
fick svart på vitt att min rygg saknar viktiga muskler som ska hålla upp. jag är så stark i höftböjarna men så svag i magen (vad hände med pilatesen?).
har länge varit rädd för diskbråck och heej jag är nära.
det gäller att bygga upp magen inifrån. bygga upp muskler runt ryggraden, egentligen hela ryggen.
stretcha höftböjarna = mindre svank. ska boka massagetid, mina muskler slappnar aldrig av.
 
pajar ryggen pajar jag.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack, ja jag lyckades stå emot den här gången. La mig och somnade istället.
Åh vad mysigt med valp *vill också ha* =) vad är det för ras? Jag har länge velat ha antingen en chiwawa eller en golden =) Verkligen varandras motsatser i storlek haha
Kram

Svar: det är en liten chihuahua som ska flytta in hos oss :) kram! <3
argsintamy.blogg.se

2012-10-10 @ 08:29:03
URL: http://mariamalmgren.blogg.se
Postat av: Sara

Sv: Ja, Hungerflickan är bra men jag tyckte Kärleksbarnet var lite bättre :)

Svar: då borde jag läsa den :)
argsintamy.blogg.se

2012-10-10 @ 19:33:52
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0