onsdagsmorgon - massa kaffe och lite mjölk

igår var ingen jätteskojig dag.
kämpade mig igenom den verkligen.
först hade jag en ledig förmiddag, hade bokat tid till frisören.
sedan vart det dax för jobb.
har en halvchef på jobbet som verkligen är vidrig, omänsklig och bedrövlig.
så halvchefen sabbade såklart mer av dagen en behövligt.
jag försökte planera hur jag skulle slippa att jobba hela passet, sedan försökte jag planera hur jag skulle slippa att jobba idag.
men jag klarade av hela gårdagen och ska klara denna dag oxå!
 
fruktansvärt kämpigt men när det var över igår och jag fick gå hem var det som en seger.
 
hade en bekant som lade upp denna på sin fejja.
vart ju tvungen att testa...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mina tre ord vart: intelligence, health & happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0