lördagseftermiddag - fredagseftermiddag

ansträngde mig igår men det gick inte ändå.
jobbade förmiddagen, tränade kom hem och bröt ihop.
 
var tvungen att ringa min chef en timma innan jag skulle börjat jobba och säga att jag inte kunde jobba.
det är fruktansvärt att göra så, men vad ska jag göra??
så när jag sitter och säger detta och får kommentaren: -en timma innan...
jag bryter ihop, tårarna sprutar och börjar skaka, kan inte prata så jag räcker över luren till älskling som får prata med min chef om att jag inte kan jobba..
 
förnedrande och fruktansvärt. chefens dömmande och suckande, jag är ett enda stort problem.
som att jag skulle göra detta på flit.
som att jag vill må så här..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0