fredagsförmiddag - samlar kraft med kaffe och djupa andetag

klockan är inte ens nio.
jag har cyklat, duschat, frullat, slängt i en maskin med tvätt, diskat och är nu inne på min andra kopp kaffe.
ska straxt cykla till jobbet men sitter och samlar lite kraft.
 
jag kan äntligen njuta av att det är fredag för jag är ledig i helgen!
 
dessvärre jobbar älskling men jag får då tid att städa och fixa här hemma inför puppc. längtar!
drömde en jättejobbig dröm om lilla puppc, för det första var han långhårig och ingenting gick bra.. kopplet var rött med findus på. hela känslan var bara hemsk. sen vaknade jag det var befriande men känslan sitter fortfarande kvar lite.
 
får slå ut aggression i eftermiddag då det blir box!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0