torsdagskväll - klockan är mycket men det märks inte.

efter samtalet då jag förstår mer och mer att min chef säger saker hur det behagar denne för stunden,
kände jag att jag verkligen behövde få rensa huvudet.

så jag stack till gymmet och körde ett intervallpass med styrka och kondition.
presterade dåligt och kunde kört på hårdare.
men antar att det är mitt hemskt dåliga matintag som försämrade allt.
åt min vanliga grötfrukost men sen vart det skräpkex fram till eftermiddagen då jag fick i mig kvarg med müsli och ett äpple.

när jag kom hem vart det proteinshake med frysta jordgubbar och lite nötter.

nu har jag sträckt ut med lite yogalates.
orkar inte vara stel längre..

nu ska jag straxt cykla och möta älskling och sedan min efterlängtade dusch!


Kommentarer
Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: älskar kreativa & pilliga jobb! :D



oj, tänk om man var så vig!! :D

2012-05-03 @ 21:55:18
URL: http://monrous.blogg.se/
Postat av: ami

ingen fara! synd att du inte bodde i Luleå, då hade jag bjudit dig :D

2012-05-03 @ 21:57:26
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0