måndagskväll - hej magen, vad vill du?

körde ett härligt sträcka ut och andas-pass innan mitt eget.
både rätt och kansigt på samma gång.
kände verkligen att jag behövde sträcka ut, som alltid. men ganska opepp att köra igång med styrketräning precis efter en avslappning men det gick vägen.

passet gick bra bortsett från att jag var lite tankspridd och hitta på lite eget.
axlarna kändes idag efter gårdagens axelpass.
dom tröttnade fortare men det var bara att köra på!


dock såg jag min mage under passet och det var ingen vacker syn!
jag ser gravid ut!!
magen är utspänd som bara den och jag vet inte vad jag ska göra.
borde kanske införskaffa några lactiplacti-någonting kapslar som ska göra magen glad.



hej knubbis..



hade det legat en bäbis här inne så hade det ju inte varit någon fara men nu gör det ju inte det!

är nu trött i skallen efter träningen. har fyllt på med aminosyror men vet nu inte vad jag ska fylla på med mer. opepp på att stoppa något mer i magen när den ser ut som den gör men borde kanske.
hade velat ha ett grönt äpple men dom är slut hemma.

Kommentarer
Postat av: hanna

Min mage brukar också bli svullen :/. Inte kul.

2012-05-08 @ 19:44:20
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: kattasfett

Men kan du inte få till det så du inte känner dej hungrig hehe! :) Ja det är ju det där med jobbtider som ska passas in! :/ Men man får göra det bästa helt enkelt! :) Kram

2012-05-09 @ 09:17:51
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0