måndagseftermiddag - träningsdag

jag hann med lite gymmande igår kväll.
började lite halvlugnt med axlarna, gick sedan över till biccar och triccar och sedan fick jag storhetsvansinne och gick loss på maskiner och vikter. då insåg jag att det var dax att avsluta med rygg och mage samt stretch.
innan jag tog mig an gymmet körde jag igenom ett konditionspass som uppvärmning.

är trött på att känna mig slapp och muskel-lös.
då är det dax att ändra på det!


startade denna dagen med 45 minuters cykelpass som faktiskt gick väldigt bra. jag kände att jag inte fegade med varken motstånd eller tempo och under själva passet vart jag väldigt nöjd med min prestation.
dock försvann den känslan och övertogs av: du kunde gjort det bättre! ekandes i skallen.

solen skiner men det är kallt så det var en halvfartspromenad med älskling så vi fick lite d-vitamin och luft.

straxt ska jag iväg och köra styrkepass så det är dax att peppa upp!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0