tisdagsmorgon - vill ligga i sängen och bli kramad istället

vaknar av väckarklockan denna gången och inser att det finns inget annat att göra än att stiga upp.
drömde att jag köpte mig fyra stycken små små sköldpaddor och och stor.
varför då kan jag undra??
tur att det inte var i verkligheten.

benhinnorna känns spända, har ont i ena axeln, kan oxå vara för att en vän klämde ut lite spänningar efter träningen igår. sedan så har jag fått flera äckliga finnar som gör ont. jag är äcklig och hoppas på att sminket kan dölja det för omvärlden.

nu har jag fått i mig min grötfrukost.
kaffe på det och sedan iväg till jobbet.
jag ska försöka sköta mig.


Kommentarer
Postat av: -

Tänkte bara säga att jag startat en viktblogg, du får gärna kolla in ♥! Jag har bara skrivit ett par inlägg hittills men fler är på väg.

2012-03-20 @ 12:00:07
URL: http://hungrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0