tisdagmorgon - väntar inte mer på mail!

äntligen!!
när jag minst anade det kom det efterlängtade mailet!!
halv fem nu imorse såg jag att jag hade ett mail i inkorgen, sa till mig själv att det klart inte är det mailet, att det bara är något jäkla reklammail, men icke!!

svaret var positiv och jag kan andas ut en aning.

just nu är jag på jobbet.
det första jag möttes av var en postitlapp där det i korta drag står att jag inte får någon lunch idag.
tack så mycket!! djävla idiot!!
jag som tagit på mig alldeles förmycket idag.
precis efter att jag slutat här ska jag vidare och jobba sent på ett annat ställe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-06 @ 16:15:07
Postat av: hanna

Vad kul att det var positivt :D. Råkade förresten skicka en tom kommentar hehe..

2012-03-06 @ 16:15:37
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0