onsdagsförmiddag - varning - triggade

det går inte bra nu.

ledig dag tillsammans.
jag får stresspanik för att vi ska börja dagen med att besiktiga bilen - passa en tid och jag vet inte vad jag ska ha på mig och har en djävligt bad hairday.
ja, det låter fruktansvärt fånigt, så funkar jag.

panik och stress - jag hamnar i sängen, hyperventilerade - bilen far iväg utan mig i.

jag får hela dagen raserad - hela våran lediga dag tillsammans - och solen skiner.

jag går fram till knivarna som sitter på väggen. dom är inte vassa när man ska skära i skin.
jag borde inte gå in på vad jag gjort. så jag gör inte det då.
jag har svidande märken på armen - inget blod - bara rosa, svullet.
jag vill göra mer.

börjar klippa luggen för den är fan för lång.
känner mig som att jag är påverkad av något.
fortsätter.
luggen är nu för kort och jag har ångest och panik inom mig som är överallt på insidan.

jag vet inte vad som händer nu.

jag dricker kaffe - dåligt val - och hatar mig själv.

jag har nu för kort lugg - ful som fan - förstört hela dagen - solen skiner - och jag är värdelös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0