måndagsförmiddag - tom inkorg och seghet

jag har fastnat för appen drawsomething och har inte riktigt kommit igång med dagen.
är nöjd över att kunnat utöka mina färger men vill nu ha ännu fler.
ni som inte testat appen hänger kanske inte med i vad jag menar.

solen skiner litegrann men det är kallt ute så att sticka ut på en löprunda är inget jag hoppar ur soffan för just nu.

fick brev från psyk och en snabb tid redan nu på onsdag till en läkare, dock ej läkaren jag hade senast. vet inte om han inte vill ha mig eller hur det fallit sig. kanske han inte hade tider.
ska nu till en äldre tant som var den första läkaren jag träffade på psyk.
får se helt enkelt vad som sker..

inväntar fortfarande mail om beksed. jag kommer bli så himla besviken om jag inte får veta idag.
kommer dock bli helt förstörd om beskedet inte är positivt..


 


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag älskar Draw something :). Dock gick min mobil sönder så jag kan inte precis spela det.. Och jag är säker på att beskedet kommer att vara positivt!

2012-03-05 @ 14:19:13
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0