fredagseftermiddag - hemma

har precis avslutat ett gott mellanmål bestående av ett grönt äpple.
jag tycker verkligen om gröna äpplen!!


nog om det.

har haft lunchpass och kände mig inspirerad att fortsätta min träning med lite löpning när jag kom hem.
sagt och gjort så bytte jag kvickt om och gav mig ut.
första stegen kändes jättebra, sedan började det kännas krampaktigt i fotleden.
det vart oppep och dessutom så hade jag nog heller inte tillräckligt med energi i kroppen för vanliga svängen så det vart en väldigt kort sväng.
men jag tänker att det är absolut bättre än ingenting!

ska nu klä på mig efter duschen och bege mig ut på en promenad och möta älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0