torsdagsförmiddag - jobb nu dans sen

jag skulle eventuellt fått gå en utbildning för att vidga mina vyer i jobbet.
nu har jag fått svar och det vart inget med det.
men en annan utbildning ska jag bli skickat på istället!
 
jag sa bara ja utan att direkt tänka efter.
nu börjar jag känna att jag kanske tagit mig vatten över huvudet.
 
 
hoppas innerligt att jag kan träna upp min förmåga att lära in koreografi.
 
 
hoppas även innerligt att jag kan bli vigare inom kort.
 
jag får jobba på saken.
idag ska jag dansa två pass och hoppas att jag har självdiciplinen att stretcha noga efteråt.
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tyvärr har jag inte haft råd till en nya tattoo.. =/
Fick 2000 kr, men dem spenderade jag på vänner istället. ;)

2012-06-30 @ 13:06:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0