torsdagseftermiddag - snart tar jag midsommar

äter bigarråer och ska väl straxt sluta för dagen.
solen skiner även idag så jag ska försöka njuta av den.
 
känner mig en smula upplyft då jag kanske ska få gå en utbildning som jag vill från jobbet om det bara finns plats.
inväntar med spänning mail med svar.
 
ska även hoppa in och jobba lite extra ikväll då det vart lite kris. nervös för jag känner mig inte så förberedd och jag behöver tid att gå igenom.
så tuff konditionsträning med styrka blir min träning idag!
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Vintage

SV: tack fina du! :)
ska du göra något kul på midsommar?

2012-06-21 @ 13:45:38
URL: http://johannasvintage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0