fredagseftermiddag - hemmafru litegrann

körde ett intensivt 45 minuterspass med övningar där hela kroppen fick jobba.
fick mensvärk under passet men försökte pusha mig själv men känner mig lite missnöjd.

har rensat och städat lite här hemma. jag ska göra det fint innan älskling kommer hem ikväll.
ska även laga middag(!).
det var längesedan jag verkligen lagade "ordentlig" mat.
som idag har jag en plan att jag ska göra en lasagne.
hittade ett recept med zucchini istället för pastaplattor.

det jobbigaste är att det ska vara matlagningsgrädde men jag ska klara detta idag.
jag vet att kroppen behöver fett för att göra sig av med fett.
hittade en med 15%.
det fanns med mindre fetthalt men då är det så mycket konstiga tillsatser som jag inte vill ha.
denna innehåller grädde och ett stabiliseringsmedel.
får se hur det går.
ska även göra en god sallad till.

nu har jag fyllt på med lite lunch.
det vart underbara skyr naturell och jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0