torsdagsmorgon - vill ha bra träningsdag idag oxå

gårdagen vart fylld med bra träning och ganska bra mat.
 
lyckades cykla hem från jobbet, vara hemma en timma, gå till gymmet, köra ett combatpass och sedan gå hem.
 
sitter nu på jobbet och är väldigt trött.
ska snart brygga dagens första kaffe.
åt min vanliga havregrynsgröt med kokos, kanel, russin och naturell sojamjölk.
nu är jag redan hungrig dock..
 
känner av axlar och övre rygg och tänker att det kan bli värre med dagen.
jag har tänkt mig ett funktionellt styrkepass ikväll men det kan vara så att älskling har sabbat den tanken med att bjuda hem en gemensam vän på middag.
kan jag vara så hemsk att krångla mig ur det kanske? tyvärr så börjar jag så tidigt imorgon oxå så det är inte så kul att vara uppe sent heller.
 
jag får se hur det faller sig. nu blir det kaffe innan jag somnar över skrivbordet.
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Vintage

SV: Åh tack fina du! :)

2012-07-19 @ 09:38:08
URL: http://johannasvintage.blogg.se
Postat av: FrejaStewart

Sv; haha ja jag vet! så himla söt var han när han var liten!:)

2012-07-19 @ 12:08:41
URL: http://heysugarmagazine.se/freja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0