onsdagsmorgon - grönt te istället för kaffe

uppe tidigt!
lätt att stiga upp, det kämpiga kommer när jag varit vaken någon timma.
kan i alla fall sitta ned, dricka grönt te och andas.
jag hade sett fram emot en stor kopp kaffe med mjölk, men jag glömde mjölken hemma.
det var nog lika bra. tror jag börjar få någon magkatarr.
inte så konstigt när jag tänker efter då jag stressar, känner oro, dricker massa kaffe och har oregelbundna mattider.
 
så då tänker jag att det är bra med grönt te såhär på morgonkvisten och så är det färre kalorier.. tönt..
 
är lite öm i halsen idag oxå. sen så kan det bero på att jag kräkts två kvällar i rad..
idag blir det som sagt dans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0