måndagslunch - tipsar om stevia strö

igår slängde jag ihop en brownie med kikärtor som bas.
proteinrik och inget socker utan jag använde mig av icas stevia strö.
mycket enklare att dosera än den stevian jag redan har hemma som man använder litelite annars blir det supersött.
denna doserar man som vanligt vitt socker.
har dock ej smakat på kakan än då jag läste att man helst ska låta den stå i kylskåp så kikärtssmaken inte blir så stark.
tänkte den kunde vara god i samband med träning.
dock så hade jag ju helvetisk vilodag igår och ska ha det idag oxå.
min kropp är helt slut och dessutom så har träningsvärken eskalerat i ben och stjärt! skönt men aj!
 
 
såhär ser stevia strö ut.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0