måndagskväll - min usla träningsdag

försökte mig på att träna innan jobbet idag.
gick inte så överdrivet bra.
 
körde 20 minuter uppvärmning på crosstrainer och redan då kände jag att kroppen inte ville vara med.
velade mest vad jag skulle träna för jag kände mig så opepp.
körde lite knäböj, fick en tips för några dgara sedan som jag var tvungen att testa, nu har jag ont i stjärten! det enda positiva med denna träning.
sedan "tröttnade" jag på det och tänkte köra lite armar, men bara efter några reps vart dom stenhårda och jag körde något superset och lade ned det med.
i kort korta drag såg väl min träning ut så..
behöver jag ens säga att jag inte är nöjd..
 
kände att det var något skit i kroppen och efter träningen började jag få lite ont i halsen.
 
får se hur jag känner mig imorgon då jag spetsat in mig på ett tidigt morgonpass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0