jobb på en lördag.

jag är på jobbet.
har en stor cappucino vid min sida och hoppas på att the boss inte kommer in och hälsar på en lördag som denna.
det är ju inte som att jag står och fikar på arbetstid utan med tar en sipp när jag i alla fall tror att ingen ser.

ingen träning vart det idag.
bestämde mig för att sova ut litegrann med gosig katt i sängen och älskling som redan farit till jobbet så vi hade hela sängen att breda ut oss i.

lite mer än fyra timmar kvar på jobbet.

borde ta en löprunda efter jobbet men det som känns opepp är att min hals gör lite ont, är nojig att det kan bli värre, såå inpräntat i skallen att aldrig anstränga sig för mycket vid halsont.
sedan är det förbannat opepp med dessa mörka årstider.
jag vill ha ljus, sol och värme!!

nu har jag varit olydig tillräckligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0