torsdags förmiddagen - tack solen!

gårdagen sov jag mestadels bort.
ville inte prata med någon, ville bara ligga i sängen.
såg på x-men the last stand och somnade tillslut för natten.

när jag vaknade idag sken solen och ett inre leende sprack upp.
åt min vanliga grötfrukost och la mig sedan i sängen igen med en oläst bok, öppet fönster och en kopp kaffe.
helt underbart.

sedan var jag ute på en liten löprunda.
helt underbart..

tills jag kom till skogspartiet av rundan där vägen var helt täckt av blank is.
föll två gånger men lyckades ta emot med händerna.
jag måste sett helt hysteriskt rolig ut när jag försökte ta mig fram.
i en nedförsbacke ställde jag mig bara och kanade hela vägen nedför. det gick.
när jag kom ut ur skogspartiet var jag tillbaka till löpstegen igen.
helt underbart!

har nu duschat och ätit lite.
ska straxt förstöra min dag med att jobba.
hej då underbara solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0