söndagskväll - hjälper ens tröst

trött..
gett så mycket av mig själv i en timma och inget mer med det.
output men ingen input.
trött..
försöker så mycket men det är inte tillräckligt för jag är lat.
ingen förbättring.
trött på att jag inte klarar av.
trött på att vara tom.
trött på att vara jag.



imorgon blir det nytt försök för idag gick det inte bra.
tyvärr tror jag, även om man inte ska tänka i förväg, att det inte kommer gå galant imorgon heller.
nej, jag är inte inställd på det.
vet bara av erfarenhet.
erfaremhet av mig själv.
vill överraska mig själv, tack.



ensam hemma en stund till.
ska ta min medicin, städa undan det som orkas och sänka musiken som är för hög.
men just nu orkar jag inte.
måste samla mig.

ikväll är jag ledsen. så är det. för att jag inte klarar av.

Kommentarer
Postat av: hanna

Styrkekram <3.

2012-02-26 @ 21:21:09
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0