söndagskväll - hålla mig vaken

älskling och jag tog oss ut på en löprunda medans solen sken!
jag sprang ca 5 km och det tog 30 minuter!!
men jag skyller på att jag sprang i älskling tempo halva tiden (sedan gav älskling upp) och det var galet halt på sina ställen så det vart mer tripphalkande tempo där.
men när snön är borta och solen skiner är jag på min vanliga tid är det tänkt!
det blir nog vår ruset i år, bara för att det är roligt.

jag körde mitt andra pass idag av fyra. jag var seg och ena axeln trilskades lite.
imorgon blir det att avverka dom sista två och jag bävar inför sista..



nu ska jag försöka hålla mig vaken och se slutet på wallander sedan behöver jag all sömn jag kan få till imorgon.

jag ska även till psyk imorgon..
är väldans opepp till detta..

Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas det går bra imorgon!

2012-02-19 @ 23:14:41
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: hanna

Hoppas det går bra imorgon!

2012-02-19 @ 23:14:41
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0