ska sluta se framemot saker, kanske.

igår lyckades jag ta mig ut p en löprunda precis när jag kommit hem efter jobbet.
mening var en pw men den övergick till löpning och sedan lite nedvarvande pw igen.
allt super bortsett från att benhinnorna nu är ledsna igen..

körde mitt pass och dom medverkande drog ned mig totallt, inte alla men dom allra flesta.
jag vet att jag inte ska låta mig dras ned men det var grymt kämpigt.

är trött nu efter en hel dag med jobb och nu har jag sabbat kvällen med chokladätande, som att jag inte är tjock nog! så nu tjockisångest på otillräcklighetsångest med värdelöshetskänslor.

ska bädda ned mig i soffan och se slutet på wallander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0