måndagseftermiddag - klockan är ju efter tre

gårdagen vart inge bra.
idag ska jag göra det bättre.
hur?
jag vet inte riktigt än.

dagen idag:
införskaffat vattenfast mascara och ett matt nagellack.
bäddat rent i sängen samt dammsugit i sovrummet.
upptäckt en spännande muskel på mina underarmar.
i korthet så är detta vad jag lyckats åstadkommit. 

är inte hungrig men måste samla massa energi att klara av kvällen, jag ska jobba en liten timma.
hårt!
men jag är inte hungrig, som jag i vanliga fall skulle blivit glad över för då slipper jag känna mig äckeltjock för att jag äter hela tiden men nu hade det behövts.

kanske att jag borde ringa någon i förväg så någon kan plocka upp mig vid niotiden.
som en liten förvarning att jag kanske inte riktigt är så hel då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0